Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ – ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ του 2ου Γ/ΣΙΟΥ ΕΧΕΔΩΡΟΥ ΚΑΙ του 1ου ΓΕ.Λ. ΣΥΚΕΩΝ στο EUROPEAN SCHOOL RADIO-ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. Αξιοποιώντας το βιβλίο ‘’‘Οι εκπαιδευτικοί γράφουν...’’ επιμ. Ελένης Παπαδοπούλου»

  "Δημιουργική Γραφή. - Μαθητικό Ραδιόφωνο, Γραμματισμός στα Μέσα και στην Πληροφορία, Μουσική."


ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020 – 21 

Δημιουργική Γραφή. - Μαθητικό Ραδιόφωνο, Γραμματισμός στα Μέσα και στην Πληροφορία, Μουσική.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Π.Ε.

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕ02, ΦΑΝΗ ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΕ79 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΧΕΔΩΡΟΥ

ΜΗΤΕΛΟΥΔΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΕ02 1ο ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

ΑΠΟ 10/11/2020 ΕΩΣ 28/01/2021 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ 

ΑΠΟ 01/02/2021 ΕΩΣ 12/02/2021 ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΠΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΑΠΟ 04/03/2021 ΕΩΣ 23/04/2021 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΡΑΦΗΣ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

ΑΠΟ 02/05/2021- 24/05/2021 ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PODCASTS ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ EUROPEAN SCHOOL RADIO.

  ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ

1.ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΣΩ VIDEO: ΘΑΝΟ ΠΑΣΧΟ, ΛΙΝΑ ΘΩΜΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, ΣΠΥΡΟ ΚΙΟΣΣΕ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΥΛΩΝΑ

2. ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΗ Σ.Ε.Ε. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΥ

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΑΝΙΣΤΡΙΑ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ: EUROPEAN SCHOOL RADIO

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ

ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ από την υλοποίηση του Προγράμματος (κατ’ εκτίμηση)

      α. Ικανοποίηση των μαθητών 

           Πολύ – Μέτρια  – Αδιάφορα – Αρνητικά

      β. Ικανοποίηση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών 

           Πολύ – Μέτρια  – Αδιάφορα – Αρνητικά


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


ΚΕΙΜΕΝΟ: Ο Παναγιώτης του Σπύρου Κιοσσέ

1. Πώς θα χαρακτηρίζατε τον καθηγητή του κειμένου;
2. Πώς θα χαρακτηρίζατε τον Παναγιώτη;
3. Αν ήσαστε εσείς ο καθηγητής/τρια του Παναγιώτη πώς θα τον αντιμετωπίζατε;
4. Για ποιους λόγους θέλουν να σπουδάσουν σήμερα οι νέοι; Εσείς για ποιους λόγους θέλετε να ακολουθήσετε πανεπιστημιακές σπουδές;
5. Να βρείτε τους αφηγηματικούς τρόπους του κειμένου
6. Να εντοπίσετε όσο το δυνατόν περισσότερους εκφραστικούς τρόπους στο κείμενο.
7. Να αλλάξετε το τέλος της ιστορίας


ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΠ. ΚΙΟΣΣΕ



EUROPEAN SCHOOL RADIO

ΤΑ PODCASTS ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/podcasts/6600









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διασχολική συνεργασία του Λυκείου του Πειραματικού Σχολείου ΑΠΘ με 1ο ΓΕ.Λ. Συκεών: «Συμμετοχικό εργαστήρι δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής με αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου»

Στο πλαίσιο διασχολικής συνεργασίας και στο μάθημα «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» της Α’ Λυκείου, την τρέχουσα σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκε «Συμμετοχικό εργαστήρι δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής με αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου» για τα παιδιά του Α1 του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Α3 του με συνδιδασκαλία και εμψύχωση των φιλολόγων τους, Αλεξάνδρας Μυλωνά και Πανταζή Μητελούδη αντίστοιχα. Βασικός στόχος του εργαστηρίου ήταν η διδασκαλία της λογοτεχνίας με βιωματικές μεθόδους, αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών (εκφραστικής ανάγνωσης, αυτοσχεδιασμού, δραματοποίησης) και δημιουργικής γραφής, σύμφωνα και με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών. Επιπλέον παιδαγωγικοί στόχοι ήταν η μαθητική δημιουργική έκφραση, η προώθηση των συνεργασιών και η ενεργός συμμετοχή όλων των μαθητών και των μαθητριών που εργάστηκαν σε μεικτές (και από τα δύο σχολεία) ομάδες. Το λογοτεχνικό εργαστήρι αναπτύχθηκε σε δύο μέρη. Το πρώτο, ενταγμένο στην ενότητα «Τα φύλα στη λογοτεχνία», είχε ως

"ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ". Δράση φιλολόγων - 2o ΓΕ.Λ. Συκεών.

Περιγραφή της δράσης Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δράσης πραγματοποιήθηκαν τέσσερις δειγματικές διδασκαλίες με ετεροπαρατήρηση και μία συνδιδασκαλία από τις φιλολόγους του σχολείου: Αλατζόγλου Παναγιώτα, Κανελλοπούλου Αλεξάνδρα, Μαργαρού Ελένη, Σαπράκα Μαρία, Χατζή Μαρία. Για κάθε δειγματική διδασκαλία με ετεροπαρατήρηση  χρησιμοποιήθηκε κλείδα παρατήρησης μαθήματος που περιλαμβάνεται στα εργαλεία αξιολόγησης σχολικής μονάδας του ΙΕΠ. Α) Δίωρη διδασκαλία στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Γ΄ Λυκείου (Διδάσκουσα: Σαπράκα Μαρία). Οι μαθητές σε προηγούμενο δίωρο είχαν εργαστεί σε πέντε ομάδες και κάθε ομάδα έγραψε συνεργατικά το δικό της ερμηνευτικό σχόλιο για το διήγημα «Πίστομα» του Κ. Θεοτόκη. Κατά τη διδασκαλία, κάθε ομάδα αξιολόγησε το δικό της ερμηνευτικό σχόλιο και το ερμηνευτικό σχόλιο μιας άλλης ομάδας δοσμένο σε φωτοτυπία βάσει της ρουμπρίκας αξιολόγησης του ερμηνευτικού σχολίου που προτείνεται από το ΙΕΠ και κλήθηκε να ανακοινώσει και να τεκμηριώσει την αξιολόγησή τη

ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΜΕΘΟΔΟΥ CLIL ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΜΕΘΟΔΟΥ CLIL ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Τζανής Γεώργιος (ΠΕ04), Μιχαηλίδου Χρυσάνθη (ΠΕ02), Σαπράκα Μαρία (ΠΕ02), Χατζή Μαρία (ΠΕ02) 2ο ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ – ΣΤΟΧΟΙ Η αναγκαιότητα που υπαγόρευσε την υλοποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου δράσης προέκυψε από τη διαπιστωμένη δυσκολία των μαθητών να προσεγγίσουν τον ακαδημαϊκό λόγο που χρησιμοποιείται στα σχολικά εγχειρίδια των Φυσικών Επιστημών λόγω του συνδυασμού γνωσιακών και γλωσσικών απαιτήσεων που προϋποθέτουν. Στόχοι: α) διεπιστημονική συνεργασία εκπαιδευτικών (τριών φιλολόγων και βιολόγου) β) διττή εστίαση στη διδασκαλία (1. κατανόηση του περιεχομένου επιλεγμένων ενοτήτων του σχολικού εγχειριδίου της Βιολογίας με την αποκωδικοποίηση της γλωσσικής μορφής του κειμένου, 2. λειτουργία του περιεχομένου των επιλεγμένων ενοτήτων ως οχήματος για τη διδασκαλία γλωσσικών φαινομένων), ώστε  • να προαχθεί η ακαδημαϊκή γλωσσική ικαν