Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ – ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ του 2ου Γ/ΣΙΟΥ ΕΧΕΔΩΡΟΥ ΚΑΙ του 1ου ΓΕ.Λ. ΣΥΚΕΩΝ στο EUROPEAN SCHOOL RADIO-ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. Αξιοποιώντας το βιβλίο ‘’‘Οι εκπαιδευτικοί γράφουν...’’ επιμ. Ελένης Παπαδοπούλου»

  "Δημιουργική Γραφή. - Μαθητικό Ραδιόφωνο, Γραμματισμός στα Μέσα και στην Πληροφορία, Μουσική."


ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020 – 21 

Δημιουργική Γραφή. - Μαθητικό Ραδιόφωνο, Γραμματισμός στα Μέσα και στην Πληροφορία, Μουσική.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Π.Ε.

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕ02, ΦΑΝΗ ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΕ79 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΧΕΔΩΡΟΥ

ΜΗΤΕΛΟΥΔΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΕ02 1ο ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

ΑΠΟ 10/11/2020 ΕΩΣ 28/01/2021 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ 

ΑΠΟ 01/02/2021 ΕΩΣ 12/02/2021 ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΠΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΑΠΟ 04/03/2021 ΕΩΣ 23/04/2021 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΡΑΦΗΣ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

ΑΠΟ 02/05/2021- 24/05/2021 ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PODCASTS ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ EUROPEAN SCHOOL RADIO.

  ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ

1.ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΣΩ VIDEO: ΘΑΝΟ ΠΑΣΧΟ, ΛΙΝΑ ΘΩΜΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, ΣΠΥΡΟ ΚΙΟΣΣΕ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΥΛΩΝΑ

2. ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΗ Σ.Ε.Ε. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΥ

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΑΝΙΣΤΡΙΑ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ: EUROPEAN SCHOOL RADIO

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ

ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ από την υλοποίηση του Προγράμματος (κατ’ εκτίμηση)

      α. Ικανοποίηση των μαθητών 

           Πολύ – Μέτρια  – Αδιάφορα – Αρνητικά

      β. Ικανοποίηση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών 

           Πολύ – Μέτρια  – Αδιάφορα – Αρνητικά


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


ΚΕΙΜΕΝΟ: Ο Παναγιώτης του Σπύρου Κιοσσέ

1. Πώς θα χαρακτηρίζατε τον καθηγητή του κειμένου;
2. Πώς θα χαρακτηρίζατε τον Παναγιώτη;
3. Αν ήσαστε εσείς ο καθηγητής/τρια του Παναγιώτη πώς θα τον αντιμετωπίζατε;
4. Για ποιους λόγους θέλουν να σπουδάσουν σήμερα οι νέοι; Εσείς για ποιους λόγους θέλετε να ακολουθήσετε πανεπιστημιακές σπουδές;
5. Να βρείτε τους αφηγηματικούς τρόπους του κειμένου
6. Να εντοπίσετε όσο το δυνατόν περισσότερους εκφραστικούς τρόπους στο κείμενο.
7. Να αλλάξετε το τέλος της ιστορίας


ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΠ. ΚΙΟΣΣΕ



EUROPEAN SCHOOL RADIO

ΤΑ PODCASTS ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/podcasts/6600









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περιβαλλοντικές δράσεις στο 3ο Γυμνάσιο - ΛΤ Μενεμένης "Κωστής Παλαμάς"

  Με σύνθημα "ενδιαφέρομαι, ανακυκλώνω και προσφέρω στο περιβάλλον" η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας, με την καθοδήγηση των καθηγητριών της , Αμανατίδου Παρθένας (ΠΕ04.05) και των φιλολόγων Κουιμτζιδου Αικατερίνης και Τσιαλή Μαρίας, πραγματοποίησε μία σειρά περιβαλλοντικών δράσεων με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση πάνω σε θέματα προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, την ανάδειξη των περιβαλλοντικών προβλημάτων της γειτονιάς της, του Δενδροποτάμου, και τη διαμόρφωση μιας καταναλωτικής συμπεριφοράς που θα σέβεται το περιβάλλον και τους φυσικούς του πόρους. Μπορείτε να δείτε εδώ μία σύντομη παρουσίαση των δράσεω ν.

Φιλαναγνωσία και Δημιουργική Γραφή στο 3ο Γυμνάσιο-ΛΤ Μενεμένης "Κωστής Παλαμάς"

  Η Λέσχη φιλαναγνωσίας και Δημιουργικής Γραφής, που σχεδιάστηκε, οργανώθηκε και εμψυχώθηκε από τις φιλολόγους, Μαρία Τσιαλή, Δέσποινα Μουντζούρη και Ελένη Παπαδοπούλου, έφερε σε επαφή τους/τις Έλληνες /ιδες ρομά μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας με συγγραφείς της Θεσσαλονίκης και τους/τις μύησε στον κόσμο της λογοτεχνίας, ανοίγοντας τη Βιβλιοθήκη ΕΠΕΑΕΚ του σχολείου, που για χρόνια ήταν κλειστή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μελέτησαν πεζά και ποιητικά έργα, συζήτησαν με τους/τις συγγραφείς τους και παρήγαν και τα δικά τους πρωτότυπα κείμενα. Για κάθε επίσκεψη συγγραφέα φιλοτεχνησαν και την αντίστοιχη αφίσα διάχυσης. Μερικά στιγμιότυπα:  Η λέσχη φιλαναγνωσίας του σχολείου μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει σήμερα 4/3 την κ. Αθηνά Παπανικολάου, φιλόλογο και συγγραφέα της συλλογής των πεζοποιημάτων, «Γλυφό νερό». Είναι πραγματικά πολύ συγκινητικό πώς ανταποκρίθηκαν τα παιδιά, καθώς βρήκαν μέσα στα διηγήματα δικά τους βιώματα και καταστάσεις. Η συγγραφέας συνομίλησε με τα παιδιά...

PROJECT «ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ» «Γιατί νοσεί η πόλις; Ένα διαθεματικό Project για τη Γλώσσα και την Οικολογία εφαρμόζοντας μεθοδολογίες STEM» 2ο ΓΕ.Λ. Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης. Υπεύθυνη : Νόπη Ταχματζίδου.

PROJECT «ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ» «Γιατί νοσεί η πόλις; Ένα διαθεματικό  Project για τη Γλώσσα και την Οικολογία εφαρμόζοντας μεθοδολογίες  STEM» 2ο ΓΕ.Λ. Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης. Στην εφαρμογή του project κατά το σχολικό έτος 2021 – 22, στο 2ο ΓΕ.Λ. Ωραιοκάστρου, συμμετείχαν και συνεργάστηκαν οι φιλόλογοι: Νόπη Ταχματζίδου, Φρόσω Κατσούλη και  Νίκη Μασαούτη. Το project υλοποιήθηκε σε 3 τμήματα της Γ΄Λυκείου. Επιπλέον κατά την υλοποίηση του project συνεργάστηκαν 8 Λύκεια από τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα και 28 εκπαιδευτικοί, στο πλαίσιο της «Κοινότητας Μάθησης και πρακτικής και Δικτύωσης σχολείων ‘’Δημιουργικής Έκφρασης’’». έργο της Ειρήνς Καμά, μαθήτριας της Γ΄Λυκείου, 2ου ΓΕ.Λ. Ωραιοκάστρου Η δημιουργία της αφίσας από την Ειρήνη Καμά (βίντεο) https://www.youtube.com/shorts/qcpxo_RESOk ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Βίντεο από τη δουλειά στην τάξη: https://www.youtube.com/shorts/aUQjMwqWETk ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ 1 Γιατί νοσεί η Πόλις;  Ευφροσύνη Μουρελή, ...