Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ – ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ του 2ου Γ/ΣΙΟΥ ΕΧΕΔΩΡΟΥ ΚΑΙ του 1ου ΓΕ.Λ. ΣΥΚΕΩΝ στο EUROPEAN SCHOOL RADIO-ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. Αξιοποιώντας το βιβλίο ‘’‘Οι εκπαιδευτικοί γράφουν...’’ επιμ. Ελένης Παπαδοπούλου»

  "Δημιουργική Γραφή. - Μαθητικό Ραδιόφωνο, Γραμματισμός στα Μέσα και στην Πληροφορία, Μουσική."


ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020 – 21 

Δημιουργική Γραφή. - Μαθητικό Ραδιόφωνο, Γραμματισμός στα Μέσα και στην Πληροφορία, Μουσική.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Π.Ε.

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕ02, ΦΑΝΗ ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΕ79 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΧΕΔΩΡΟΥ

ΜΗΤΕΛΟΥΔΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΕ02 1ο ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

ΑΠΟ 10/11/2020 ΕΩΣ 28/01/2021 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ 

ΑΠΟ 01/02/2021 ΕΩΣ 12/02/2021 ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΠΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΑΠΟ 04/03/2021 ΕΩΣ 23/04/2021 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΡΑΦΗΣ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

ΑΠΟ 02/05/2021- 24/05/2021 ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PODCASTS ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ EUROPEAN SCHOOL RADIO.

  ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ

1.ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΣΩ VIDEO: ΘΑΝΟ ΠΑΣΧΟ, ΛΙΝΑ ΘΩΜΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, ΣΠΥΡΟ ΚΙΟΣΣΕ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΥΛΩΝΑ

2. ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΗ Σ.Ε.Ε. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΥ

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΑΝΙΣΤΡΙΑ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ: EUROPEAN SCHOOL RADIO

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ

ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ από την υλοποίηση του Προγράμματος (κατ’ εκτίμηση)

      α. Ικανοποίηση των μαθητών 

           Πολύ – Μέτρια  – Αδιάφορα – Αρνητικά

      β. Ικανοποίηση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών 

           Πολύ – Μέτρια  – Αδιάφορα – Αρνητικά


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


ΚΕΙΜΕΝΟ: Ο Παναγιώτης του Σπύρου Κιοσσέ

1. Πώς θα χαρακτηρίζατε τον καθηγητή του κειμένου;
2. Πώς θα χαρακτηρίζατε τον Παναγιώτη;
3. Αν ήσαστε εσείς ο καθηγητής/τρια του Παναγιώτη πώς θα τον αντιμετωπίζατε;
4. Για ποιους λόγους θέλουν να σπουδάσουν σήμερα οι νέοι; Εσείς για ποιους λόγους θέλετε να ακολουθήσετε πανεπιστημιακές σπουδές;
5. Να βρείτε τους αφηγηματικούς τρόπους του κειμένου
6. Να εντοπίσετε όσο το δυνατόν περισσότερους εκφραστικούς τρόπους στο κείμενο.
7. Να αλλάξετε το τέλος της ιστορίας


ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΠ. ΚΙΟΣΣΕ



EUROPEAN SCHOOL RADIO

ΤΑ PODCASTS ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/podcasts/6600









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παυλίνα Γεωργιάδου, φιλόλογος, ΓΕ.Λ. Αξιού : Διδακτική πρόταση για την αξιοποίηση των τεχνών στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λοογοτεχνίας.

ΓΕ.Λ. Αξιού Τάξη: Α΄ Λυκείου Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Θεματική Ενότητα: Αγάπη και Έρωτας   Διδάσκουσα: Παυλίνα Γεωργιάδου Διάρκεια:  6 διδακτικές ώρες Στόχοι  1. Να συνειδητοποιήσουν τις διαφορετικές εκφάνσεις της αγάπης και της σημασίας τους  για τη ζωή του ανθρώπου και ειδικότερα για τη ζωή του εφήβου. 2. Να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της αγάπης στον κοινωνικό, πνευματικό, ηθικό και ψυχικό τομέα.  3. Να γνωρίσουν την αξία της αυτοαγάπης. 4. Να εκτιμήσουν την αξία της φιλίας και να συνειδητοποιήσουν τις αρνητικές επιδράσεις του σχολικού εκφοβισμού.  5. Να εξοικειωθούν με τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν την ποίηση της γενιάς του ΄20. 6. Να γνωρίσουν τη γενιά του ΄30. 7. Να κάνουν υποθέσεις για την πλοκή ενός μυθιστορήματος. 8. Να εξοικειωθούν με την τεχνική του εσωτερικού μονολόγου. 9. Να ηθογραφήσουν τους ήρωες στο στενό πλαίσιο ενός αποσπάσματος και πως αυτό διαφοροποιείται όταν έχουμε την πλήρη γνώση της πλοκής ενός ...

Περιβαλλοντικές δράσεις στο 3ο Γυμνάσιο - ΛΤ Μενεμένης "Κωστής Παλαμάς"

  Με σύνθημα "ενδιαφέρομαι, ανακυκλώνω και προσφέρω στο περιβάλλον" η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας, με την καθοδήγηση των καθηγητριών της , Αμανατίδου Παρθένας (ΠΕ04.05) και των φιλολόγων Κουιμτζιδου Αικατερίνης και Τσιαλή Μαρίας, πραγματοποίησε μία σειρά περιβαλλοντικών δράσεων με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση πάνω σε θέματα προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, την ανάδειξη των περιβαλλοντικών προβλημάτων της γειτονιάς της, του Δενδροποτάμου, και τη διαμόρφωση μιας καταναλωτικής συμπεριφοράς που θα σέβεται το περιβάλλον και τους φυσικούς του πόρους. Μπορείτε να δείτε εδώ μία σύντομη παρουσίαση των δράσεω ν.

Φιλαναγνωσία και Δημιουργική Γραφή στο 3ο Γυμνάσιο-ΛΤ Μενεμένης "Κωστής Παλαμάς"

  Η Λέσχη φιλαναγνωσίας και Δημιουργικής Γραφής, που σχεδιάστηκε, οργανώθηκε και εμψυχώθηκε από τις φιλολόγους, Μαρία Τσιαλή, Δέσποινα Μουντζούρη και Ελένη Παπαδοπούλου, έφερε σε επαφή τους/τις Έλληνες /ιδες ρομά μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας με συγγραφείς της Θεσσαλονίκης και τους/τις μύησε στον κόσμο της λογοτεχνίας, ανοίγοντας τη Βιβλιοθήκη ΕΠΕΑΕΚ του σχολείου, που για χρόνια ήταν κλειστή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μελέτησαν πεζά και ποιητικά έργα, συζήτησαν με τους/τις συγγραφείς τους και παρήγαν και τα δικά τους πρωτότυπα κείμενα. Για κάθε επίσκεψη συγγραφέα φιλοτεχνησαν και την αντίστοιχη αφίσα διάχυσης. Μερικά στιγμιότυπα:  Η λέσχη φιλαναγνωσίας του σχολείου μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει σήμερα 4/3 την κ. Αθηνά Παπανικολάου, φιλόλογο και συγγραφέα της συλλογής των πεζοποιημάτων, «Γλυφό νερό». Είναι πραγματικά πολύ συγκινητικό πώς ανταποκρίθηκαν τα παιδιά, καθώς βρήκαν μέσα στα διηγήματα δικά τους βιώματα και καταστάσεις. Η συγγραφέας συνομίλησε με τα παιδιά...